الگوریتم موش کور ( Possum Algorithm ) چیست؟
تیم تولید محتوای وب داران قصد دارد در این مقاله شما را با الگوریتم موش کور گوگل آشنا کند و تاثیر آن بر سئو سایت را مورد بررسی قرار دهد.
تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید و با گذاشتن نظرات خود ما را از میزان مفید بودن این مقاله آگاه کنید.
همان طور که در مقاله “الگوریتم کبوتر چیست” اشاره کردیم ، گوکل به کمک این الگوریتم نوعی از سئو را معرفی کرد که به آن سئو محلی یا Local SEO گفته می شود.
سئو محلی باعث شد هم کسب وکارهای کوچک تر رونق پیدا کنند و هم کاربران نتایج بهتری از جستجو های خود دریافت کنند.
به این صورت که گوگل بر اساس موقعیت مکانی کاربران نتایج جستجو را نمایش می داد.
برای مثال اگر کاربری در منطقه گیشای تهران عبارت “کافه های نزدیک من” را جستجو کند ، گوگل با توجه به موقعیت مکانی کاربر نزدیک ترین کافه ها در منطقه گیشا را به او معرفی می کند.
این کار هم موجب رضایت کاربران شد و هم باعث شد کسب و کارهای کوچک که توان رقابت با سایت های بزرگ تر را در کلمات کلیدی حوزه کاری خود نداشتند ، از مزیت سئو محلی استفاده کنند و به کسب و کار خود رونق ببخشند.
گوگل برای عملکرد بهتر سئو محلی برای کاربران از الگوریتمی به نام الگوریتم موش کور رونمایی کرد که در سال ۲۰۱۶ برای آخرین بار آپدیت شد.
این الگوریتم باعث شد نتایج سئو محلی برای کاربران دقیق تر از قبل شود.
شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چرا گوگل نام این الگوریتم را موش کور گذاشته است !
برای خواندن ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک کنید :
https://webdaran.com/whats-a-possum-algorithm/
https://www.questionpro.com/a/TakeSurvey?tt=8YKETu42H4I%3D
https://www.intensedebate.com/profiles/webdaran
https://www.autocar.co.uk/users/webdaran
طراحی سایت تهران | سئو سایت | طراحی سایت
درباره این سایت